Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 25 oktober 2013

Fredagsmys

Efter en halvdag på jobbet (inklusive sillunch, vilket kanske inte är min favorit...) och ett besök på BVC (älskar vår BVC-sköterska, hon är i världsklass!) landade vi hemma i soffan alla 3. Lek, tv-tittande, tacogratäng & päronsplit gjorde detta till en perfekt fredageftermiddag! 
På kontrollen kunde konstateras att Thea pratar väldigt mycket mer än vad som kanske förväntas av henne vid hennes ålder och att hon inte har nån kontaktstörning, typ autism. Hon är 95 cm lång och väger 14.1 kg. En lång tjej med andra ord. Hon följer sin kurva helt och det känns toppen! Att hon är så lång är lite skumt då hon enligt beräkningar utefter min och Rs längd kommer bli lite under medel. Men men, allt såg i alla fall bra ut och det är huvudsaken. Nu ska hon inte tillbaka förrän hon är 4, det är ett tag kvar... 

Ikväll är jag & T själva och jag plöjer igenom veckans Ellen-avsnitt som jag inte hunnit med. Till det har jag smällt i mig Ben & Jerrys Chunkey Monkey & Half baked (alltså inte båda förpackningarna, haha!). Mina klassiska favoriter, de håller i alla lägen. Hur gott är inte bananglass? Mums!! :-) vad har ni för fredagsmys idag? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar