Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 5 oktober 2013

Lördag

En dag som spenderats mestadels på hemmaplan och bjudit på blandad kompott. Allt toppat med en hel del trots och sura miner från liten. Sova middag struntade hon i också, som pricken över i:et. Vi har i alla fall köpt höstblommor som jag ska plantera ikväll eller imorn. Älskar ljung! På eftermiddagen bakade jag och T morotskaka. Hade en hel del färskost i kylen som jag fått med mig från jobbet. Inte tillräckligt för en cheesecake men för mycket för att äta upp på mackan så det blev morotskaka. Att baka med barn är alltid lika spännande men resultatet blev väldigt bra! 


Sen ville Thea måla med vattenfärg och skapade vackra konstverk! 

 
I övrigt testade jag igår efter förskolan att ta av blöjan och tog fram pottan för att se om det kanske var så att hon var sugen på att kissa på den istället. Det började med en olycka men efter det har det gått galant. Hon var utan blöjan hela eftermiddagen och hela dagen idag (förutom när vi var iväg och handlade såklart). Inte en enda olycka sen den första igår eftermiddag och jag är SÅ imponerad av min tjej! Hon är så duktig! Får hoppas vi är på rätt väg så kanske hon är blöjfri om några veckor! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar