Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 24 oktober 2013

OPI

Denna torsdag har vi hunnit med en hel del. R & T hämtade upp mig på jobbet och vi åkte till Ikea för att käka middag. Orkade verkligen inte fixa mat och Ikea är ändå på väg hem. Där träffade vi grannarna som tänkt samma tanke som oss (Dock hade vi inte pratat med varandra om det). Med lite mat i magen åkte vi hem och städade. Skönt att ha det gjort, nu kan helgen dyka upp när den vill! Eftersom vi även tvättade & skrev ihop matlista inför nästa vecka känner vi oss extremt nöjda just nu. Imorgon ska vi hämta T redan efter lunch för förskolan då hon har 2,5 års kontroll på BVC kl 13. Sen ska vi passa på att storhandla. På lördag ska T sova hos farmor så vi kan gå ut å käka lite god mat! Hon är mer exalterad än vi tror jag :-) 

Nu blir det snart senaste avsnittet Walking Dead, så fort R kommer ner. Tills dess letar jag nytt nagellack. Har blivit beroende av nya nagellack och min samling börjar bli lite för stor för att rättfärdiga fler köp men svårt att låta bli. Sugen på OPI Liquid sands, färgen Solitaire som ni ser här under. Very nice! 


4 kommentarer:

  1. Tack för att du påminner om allt vi har kvar att städa och fixa till helgen.. ;-)

    Ett nagelacks tips...
    CND Vinylux heter en set med lack och överlack som tydligen skall vara toppen bra och skall sitta i 7 dagar.
    Men inte testat själv :-).

    Skall förresten bli jätte skoj på lördag,

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Jag som inte ens kan måla naglarna vidare bra har börjat få nagellackshysteri! ;)
    Älskar glitter just nu!!
    Hoppas kontrollen på BVC går bra & att ni har en FAB utekväll på Lördag!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Carro: Haha, ni som alltid har så städat och fint. Jag tror inte du har något att ha dåligt samvete över :) tack för tipset, det ska jag absolut testa! Hittade en del amerikanska sidor att beställa ifrån där det är betydligt billigare än här i Sverige. Får se om jag vågar testa.. :)

    Lördag ser jag också mycket fram emot! De hade lite nytt på menyn såg jag på Facebook. Kram kram!

    SvaraRadera
  4. Jenny: Jag är inte heller bra på att måla, det blir alltid utanför och på nagelbanden men övning ger färdighet så det är bara att gneta på. Fransk manikyr vill jag gärna lära mig!

    BVC går säkert fint, hon är så duktig min tjej :) Hoppas också på god mat på lördag! Trevligt sällskap vet jag att vi har! kram kram!

    SvaraRadera