Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 22 oktober 2013

En kväll i Scandinavium

Det var ett bra tag sedan jag var i Scandinavium på hockey. R och jag gick på Frölundas matcher lite då och då för några år sedan men nu var det väldigt länge sen sist. Jag vann biljett på jobbet till matchen mot Örebro. Överlycklig såklart! Ett lag jag sett gå upp från Division 1 till Allsvenska som nu lyckats ta sig till SHL och dessutom gjort riktigt bra ifrån sig hittils. Efter 10 min ledde de också med 0-2. Tyvärr slutade matchen med förlust i sudden och mina kolleger var lagom malliga men så är det ibland. Jag fick i alla fall se kapten Löwdahl göra mål, och det var väldigt kul! Han har hängt med i många år och han var verkligen min favorit på den tiden jag såg dem spela mycket. 

Innan matchen igår träffade jag min kompis S och käkade lite mat. Jättekul att ses igen, vi hade en del att prata om. Men tufft att inte se min lilla snäcka på hela dagen så det tog jag igen idag. Här en bild från när R badade henne och hon gjorde skägg med skummet. Toka! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar