Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 9 oktober 2013

Förberedelser

När jag känner mig som mest tillfreds & nöjd på kvällarna när jag kryper i säng, är de kvällar jag förberett så mycket jag kan inför morgondagen. Typ som nu; gjort i ordning min matlåda + frukost (kokt ägg som jag har på knäckemackan på jobbet) så det står klart i kylen, plockat fram det jag ska ha på mig imorgon (idag extra viktigt då jag måste ha mörka byxor på mässan), plockat fram Ts kläder (detta kunde gjorts bättre, glömde av att göra det innan hon somnade så kunde bara lägga fram kjol + strumpor så tröja & leggings får jag ta fram imorn) och lagt ner allt jag behöver i min handväska. Att plocka i ordning kvällen innan skapar ett lugn och underlättar morgonen ofantligt! Extra viktigt är detta de dagar jag lämnar T. Då har man ju lite annat att tänka på än att springa runt och leta kläder eller annat. 

I övrigt är det alltså mässa imorgon! Ska bli så kul! Jag har många kunder som ska dit och eftersom jag kommer vara där under hela mässan (tidigare år har man bara varit där en viss tid då kontoret måste bemannas) hoppas jag att jag träffar på de flesta! Väldigt kul att få ansikten på personer som man pratat med 2-3 ggr/veckan i flera år men aldrig träffat på riktigt. Nej nu ska jag sluta, lovat mig själv att somna i tid! Pöss å gonatt! 


Avslutar med en bild på våra nya ölglas som följde med hem idag; Orrefors, hur snygga?! Ska dricka en cider ur det på fredag. 

3 kommentarer:

  1. Lycka till på mässan imorgon!! Vi ses på fredag! Puss!

    SvaraRadera
  2. Lycka till på mässan imorgon!! Vi ses på fredag! Puss!

    SvaraRadera
  3. Tack för att du nattar barnet nu! Pöss!

    SvaraRadera