Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 16 oktober 2013

Onsdag

Lyxvecka då vi har tillgång till mamma & pappas bil. Jag tänkte inte använda den så mkt, min tanke var att cykeln skulle rulla när vädret tillåtit men det har bara blivit hojen en dag :-) Imorn ska det också regna så risken är stor att jag och Meganen tar en tur imorn med. Bekvämt, men sjukt onödigt då jag har ganska nära till jobbet. Bussen funkar ju fint, egentligen. Men kul med lite lyx ibland, det varar ju inte för alltid så jag passar på att njuta. I övrigt rullar allt på som vanligt. Tv dominerar just nu, med nya avsnitt Walking dead, Homeland, Supernatural & Greys (hey, alla från listan). Idag blev det kvällsmat i form av avokadoknäckemacka & Valios Sommarbär till Greys. Mumsigt! 



2 kommentarer:

  1. Jag MÅSTE ju börja se Homeland nu alltså!
    Och blev fö. sjukt sugen på avocado nu. Gah!
    KRAM vännen & hoppas du har en fin start på helgen!

    SvaraRadera
  2. Ja gör det!! Så bra!
    Haha, avokado är verkligen gött :) Hoppas du kunde stilla ditt sug! Ha en trevlig helg! KRAM!

    SvaraRadera