Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 24 maj 2014

Tråkiga farväl

Att säga hejdå är fan inte roligt alltså. Nu jobbar hon ju kvar hos oss ytterligare en vecka men ändå. Gårdagen var vår avtackning för henne och det kändes vemodigt. En person man berättar allt för, pratar med varje dag och trivs sjukt bra med är tråkig att förlora i jobb-vardagen. Sen vet jag att vi kommer ses ändå, bara under andra former (roligare sådana) plus att hon ju stannar i branschen och troligen kommer dyka upp på kontoret minst en gång i veckan ändå... ;-) Hur som helst hade vi en fin kväll i Slottsskogen igår. Brännboll, lite käk, god dryck, gitarrspel (man borde alltid ha en kille med gitarr med sig, var man än går) & sång. Jag bidrog en del med sången, trots att vinet fick mig att glömma texter jag annars kan utantill, men men! Kom hem i tid men var ändå lite trött imorse. Firade det med att riva av städning av hela huset efter frukost. Sen dog jag typ. Men skönt att få det gjort, då kan man slappna av sen. 

På eftermiddagen mötte vi upp fina vänner på Triumfglass för en fika. Mysigt att bara ses en snabbis, ibland är det enkla det som är trevligast! Storhandling avklarad också, så morgondagen behöver vi inte ägna åt vardagsbestyr. Nu njuter vi av Hela kändis-Sverige bakar och en stor skål lösgodis. Det får man unna sig när man är lite "dagen efter-trött"! Trevlig lördagkväll på er! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar