Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 28 maj 2014

Fredag mitt i veckan

Pust! Dessa röda dagar alltså. Tar knäcken på mig. Skrev häromdagen att det var gött med 4 dagars arbetsvecka men jag tror jag tar tillbaka det. I mitt jobb får man ju jobba in den där röda dagen under de andra 4 dagarna den veckan. Och klämfredagen händer det inte mycket på så egentligen har man jobbat igen den på 3 dagar. Helt slut! Dessutom är det kortvecka nästa vecka också, som upplagt för fel & missar... Jaja, nu är det ledigt imorgon i alla fall. Och då SKA balkongen tvättas. Och blommor till trädgården inhandlas. Så är det bara! I övrigt har jag inte mycket att rapportera. Har idag fixat Netflix så jag är laddad nästa fredag då OITNB är tillbaka. Fick även redan på att ALLA säsongens avsnitt släpps då. Visste jag ej! Woop woop! Och Cesar är bättre i tassen. Haltar fortfarande lite men mycket bättre. Troligtvis är det en spricka/litet sår på trampdynan som gjort att han inte velat stödja på den. Skönt att vi troligtvis inte behöver besöka veterinären! Har ingen passande bild så det blir en från Grekland. Tänkte för övrigt återkomma med ett mer detaljerat inlägg om vår resa. Lite om resmålet & hur vi upplevde det! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar