Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 3 maj 2014

Du & jag Thea

Visst är det trist att Robert är borta mycket just nu och vi saknar honom mycket. Men det är ändå speciellt att bara hänga hon & jag. Vi är ett bra litet team, och det händer faktiskt att hon lyssnar på mig. Emellanåt i alla fall. Vi har ju haft en ganska lång period med mycket trots och ständigt nej-sägande men får ändå säga att det börjar vända nu. Hon är mysig, kramig & go för tillfället. Hon hade bedyrat sin kärlek både till sin pappa & sin farmor igår. Man blir ju alldeles gråtfärdig när hon säger Jag älskar dig innan man själv gjort det. Fina barn! Hon verkar (än så länge) ha lätt för att visa sina känslor och det tänker jag ta tillvara på och njuta av så länge det bara går. En dag kommer man väl vara pinsam och dum i hennes ögon :-) 

Bjuder på bilder från 1:a maj, har inte tagit några idag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar