Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 2 maj 2014

Tjejkväll

Efter en tjejdag igår blev det tjejkväll ikväll. Efter jobbet hann jag hem en snabbis och fixade i ordning mig för att sen möta upp tjejerna från jobbet. Vi tog först ett glas på Dorsia, ett fräsigt hotell med cool inredning men hiskeligt höga priser. Vi var hungriga och då kläckte någon idéen att vi skulle gå till Butchers Market. Sjuuuukt goda burgare! Och den efterföljande milkshaken gick inte av för hackor heller! Jag tog Nutella & Banan, heaven! 



Mycket babbel & roligt snack, och vi avslutade med ett sista glas på Posthotellet. Klockan var bara 21 när jag tog bussen hem men det var helt lagom. Jag är så trött så sängen är inte långt bort. Thea sover hos farmor så jag ska passa på att sova lite längre imorn. R är borta på innebandy hela morgondagen & det är bäst att ladda upp för en ganska lång dag. Har inte hunnit planera något för oss att göra men nåt ska jag nog hitta på, det där brukar ju lösa sig! Vad hittar ni på i helgen? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar