Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 22 maj 2014

Grillat!

En lång dag är snart slut nu, riktigt längtar efter att få stänga ögonen och somna. Började med en småjobbig lämning imorse. Thea har ju inte varit på förskolan på ett bra tag nu iochmed resan och blev ledsen. Jag stannade kvar en stund med henne, och hon grät inte när jag gick. Det är första gången på nya förskolan som hon varit så ledsen. Det hade dock gått jättebra idag och hon hade inte varit ledsen efter att jag gått. Efter arbetsdagens slut hade vi grillkväll med 5-kamp på kontoret, en leverantör som anordnade och det var väldigt trevligt. Kom hem strax innan 21 och såg ett avsnitt The Mentalist som jag inte alls hängde med i, huvudet var för trött. Imorgon är det mer festligheter i form av avtackning för en som slutar (jag kommer gråta, varför lämnar du oss Vickan???!) med brännboll i Slottsskogen och utgång. Lite trött och något opepp just nu men jag vet ju att det kommer bli hur kul som helst! 

I övrigt är jag lite förkyld. Bara täppt i näsan, har egentligen inte känt några andra symptom men näsan är helt bommtät. Det började dock lite grann redan innan vi flög hem så självklart täpptes ena örat igen totalt när vi landade (tack snälla pappa att jag fått världens sämsta flygöron) i tisdags. Och än så länge har det inte släppt nånting. Knappt ens knakat något i örat sen det slog lock och jag börjar bli riktigt frustrerad. Känner mig lättretad och sur pga lite ont, hör inget på det örat plus att det susar i det. Hoppas det släpper snart, blir galen! Vaknade även med ögonmigrän imorse men slapp som tur var huvudvärken som ibland kommer efteråt. Skönt! Nej nu ska jag sluta beklaga mig och sova istället. Gonatt! 


Kärleksbombad dataskärm när jag kom tillbaka till jobbet igår. Gullisar <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar