Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 9 maj 2014

Förberedelser

Vår resa närmar sig med stormsteg och nu måste det sista inhandlas. Jag behöver köpa nya bikinitrosor (dödligt pinsamt att R upptäckte när vi kom tillbaka till rummet på Marstrand att mina bikinitrosor blivit genomskinliga, precis i skåran såklart!!), hoppas även hitta en kjol och så behöver jag några nya baslinnen. Annars är det mesta klart, Thea behöver ett par solglasögon till, och kanske en keps till om hon skulle vägra solhatten. Reseapoteket ska jag se över imorgon ifall något behöver fyllas på men jag tror inte det. Första gången vi reser med barn. Inte alls säker att vi har koll på allt som man borde ha med men det löser sig väl? Iiii, börjar bli pirrig nu!! (Thea med, hon är SÅ exalterad över denna resan). 


Bukett med blommor & födelsedagspinne som Thea plockade igår på förskolan. Till sin pappa på födelsedagen. Hon är för övrigt bäst på att fira födelsedagar, hon firar verkligen från tårna! 

2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott till din Robert! HURRA! & vad underbart ni kommer ha det på semestern. Åhhh så avundsjuk jag är. Om ett par år är det vår tur med båda kidsen ;)

    Och du! Googla jennybenny packningslista så kommer min lista upp för vad man inte "bör" glömma & varför etc.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Han tackar så mycket för gratulationerna! Ja nu är det inte långt kvar tills sol & värme! Tyvärr har Thea feber idag så man blir ju lite nervös men jag hoppas den hinner försvinna innan vi ska åka! Förstår att solsemester kanske inte är på tapeten för er just nu, men det kommer! Och ni har ju ett litet mirakel att vänta på så länge :-)

    Åh va bra! Det ska jag googla direkt! Tack snälla du! Kram kram!!

    SvaraRadera