Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 25 maj 2014

Fira er mor idag!

Mors dag idag! Jag är ju så fantastiskt lyckligt lottad att jag fått en mamma som är alldeles speciell. Hon är snäll, omtänksam, rolig, pysslig och en person som alltid fått mig att känna mig speciell och älskad! Jag vill skicka alla härliga mors dags-hälsningar till henne idag <3 
Här är hon & jag, sommaren 1984. 


Sen några år tillbaka blir ju faktiskt även jag firad denna fina dag! Idag fick jag paket vid frukostbordet. Den där boxen jag hade önskat mig och den innehöll följande: 


Body-oil med väldigt god doft, volymmousse, handkräm, mascara, nagellack & rouge. Fullträff! Jag blev så glad! Nagellack älskar jag ju, min mascara är på upphällningen, hårvårdsprodukter funkar alltid, rouge & jag har ganska nyligen blivit riktigt bra vänner så kul med en ny, handkräm mottages alltid varmt och oljan doftade så gott så den kommer troligtvis användas flitigt! Tack älskade dotter för denna fina uppvaktningen! På dagens schema står närmast att cykla till vallokalen, tvätta balkongen, eventuellt åka för att inhandla lite grejer till trädgården & ett besök hos Roberts mamma. Tror det blir en fin söndag! Puss till er mammor därute! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar