Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 14 maj 2014

Poolhäng

Oj, denna dagen har bara flugit iväg! Vi vaknade vid 08 (klockan 07 hos er) och först satt jag & Thea och pysslade lite i hennes pysselbok. Grejade med klistermärken och målade med kritor. Sen begav vi oss till frukosten som överträffade mina förväntningar. Riktigt bra får jag säga! Efter det tog vi en promenad till Pythagorions hamn, ca 1 km bort. Jättemysigt! Resten av dagen har spenderats vid poolen. Thea fick en uppblåsbar bäver (haha, hon fick välja själv) igår och den badade hon med hela dagen. Hon är ett vattendjur av sällan skådat slag (hon är i klass med sin morfar) och vill aldrig komma upp. Lite annorlunda semester mot vad man är van vid att åka på, men det är så underbart att se henne så glad hela tiden! Vi ska dock se till att bada i havet också nån av dagarna, även om det fortfarande är ganska kallt. Jo, just det! Detta är ett Blue Village-hotell med Bamseklubb och idag fick T möta alla: Bamse, Lille-Skutt (som snodde hennes keps), Vargen & Skalman. 


Efter middagen upptäckte vi en show när vi kom tillbaka mot rummet (vi har scenen precis utanför oss). För barnen med dans & sång. Thea blev jätteglad och ville vara med och dansa. Att jag inte började fulgrina när jag tittade på hur hon försökte hänga med i alla rörelser, skrattade & flaxade med armarna. Gulle <3 Nu sover hon och vi sitter ute på vår "balkong" som vetter mot scenen och kollar på resten av showen som är på temat 80-tal nu :-) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar