Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 11 mars 2014

Uteliv

Helgens fina väder håller i sig och det har lett till mer tid utomhus - så gött! Jag & Thea har varit själva mycket igår (pga jobb) & idag (pga innebandy) och då passat på att vara ute nu när det är så mycket ljusare! Helt plötsligt kan man gå ut efter middagen och leka, och helt plötsligt har man grannar igen, haha! Igår var jag & Jukkis till lekplatsen med barnen och gick sedan en promenad. Solen hann gå ner men klockan var ändå över 18.30 innan det faktiskt började mörkna. Och idag var det full aktivitet på gatan när vi kom hem från förskolan så vi stannade ute en bra stund. Kul att uppdatera sig lite vad som hänt hos grannarna sen sist. Har verkligen toppenbra grannar, så trevliga & roliga allihopa! 

Idag är det tisdag och myskväll :-) Min tur och jag ställde till med hemma-spa. Plockade fram mitt fotbad och alla fotkrämer jag hittade (en hel del tack vare Glossybox) + fotfil så vi hade en "station" med fotvård. Den andra stationen blev massageplattan och lermask. Hade tänkt köpa lite frukt och göra ett fint fruktfat till detta men de planerna sket sig lite. Skar dock upp lite apelsin som jag hittade i kylen och det var fräscht att mumsa på. Jättemysigt var detta och man borde pyssla om sig själv oftare! Nu är jag mör och go i kroppen efter att ha cyklat två dagar i rad. Kommer somna gott tror jag :-) Skickar er en stor tisdagspuss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar