Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 4 mars 2014

Tisdag

Ursäkta frånvaron, har inte blivit av att jag bloggat de senaste dagarna. Får väl köra vanliga uppdaterings rejcet.
I lördags var vi ute på äventyr. Vi överraskade Jukkis som trodde han skulle ut och fira årsdag med frugan men när de kom till restaurangen satt vi där redan, redo att fira hans 30-årsdag (som är idag, grattis igen!). Hans fina fru hade bokat bord & även bokat in bowling senare på kvällen. Efter bowlingen hamnade vi på Gretas (gayklubb) av någon anledning? Roligt var det i alla fall! Idag har vi firat hans födelsedag på riktigt med tårta (den underbara jordgubbstårtan jag gjort några gånger innan) och en ölkorg :-) Näst på tur att bli 30 är min man (fast han är ju inte min man än) och innan det ska vi hinna med att fira en 3-åring också. Det kalaset är det kanske dags att börja planera?! Haha! 


Tårtan innan jag frös in den. Glömde ta en bild efter att jag dekorerat den... Denna tårta är smidig eftersom man lan frysa den, men det är en del moment i den så den tar lite tid. Med andra ord ännu bättre att man ska frysa den/ställa den kallt flera timmar innan servering. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar