Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 17 mars 2014

Inte som man tänkt sig...

Imorse gick jag upp som vanligt, klädde på mig och väckte Thea. Hon var inte så svårväckt men efter några minuter så kräks hon i sängen. Hon har ju varit snorig i helgen och verkat slemmig i halsen så jag trodde först att det var slemmet som gjorde att hon spydde. Hon har flera gånger tidigare spytt av slem men spyorna har kommit med jämna mellanrum hela morgonen så det är nån himla magsjuka hon råkat på. Usch, tycker så synd om henne. Nu har hon varit lite piggare en stund, ville ha lite kiwi & saft. Men nu ligger hon igen och ser utmattad ut så det är nog inte över en på ett tag. Jag kör tvättmaskinen på högvarv, tvättar & spritar mina händer och försöker hålla lite rent här. För mig är det nog försent, jag är nog redan smittad (inte för att jag känner några symptom) om jag är det, men tänker att jag ska ha rena händer för att det inte ska hamna överallt i hela huset också. Nu hoppas jag bara min lilla skrutta blir pigg snabbt! 


Har ingen passande bild (som tur är!!) så det blir en från Universeum igår. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar