Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 14 mars 2014

Helt slut

Oj, va trött jag är! Lång dag, minst sagt! Det blev ju en tripp till Ullared idag och det tar på krafterna, även utan att ha en förkylning i kroppen... Verkar även som lillskrutta blivit smittad. Hon hostade lite inatt och var täppt. Det hängde i sig idag med men ändå väldigt pigg å glad. Jag hämtade henne tidigt på förskolan eftersom jag skulle lämna henne hos farmor så vi kunde shoppa i lugn & ro. Visste om att hon troligtvis skulle sova middag när jag kom och det gjorde hon. Fick gå in och väcka henne, och va mysigt det var att se henne ligga där på sin lilla madrass, under sin lilla filt & sova som en gris :-) Alla barnen såg verkligen goa ut där de låg utspridda och sussade så gott. 

Det blev många fynd idag! Vi försökte ändå tänka igenom köpen till Thea lite och inte bara slänga ner kläder i vagnen som vi brukar. Det blev leggings (besviken att det bara fanns 2 varianter i hennes storlek, brukar finnas massor), klänningar, en munkjacka (älskar att ha det till henne på vår/sommar, väldigt praktiskt), nattlinnen, solhatt&keps, sydväst, en vårjacka, gummistövlar och sneakers (tyvärr inga Kavat då det inte fanns ett enda par kvar i hennes storlek). R shoppade loss rejält men hittade faktiskt väldigt mycket snygga kläder så jag förstår honom! Mina bästa fynd blev det perfekta paret mjukisbyxor, 2 gellack (kostar 79:-/st i butik, Gekås tar 59:-/st), Bed Head schampo/balsam och en vindjacka att ha när jag cyklar, bland annat. Sen styrde vi skutan hemåt och dog i soffan med pizza framför Let's Dance. Jag hann även provsmaka lite av en ny Ben & Jerrys som jag köpte häromdagen. Frozen yoghurt med hallon & chokladbitar. Jättegod! Det ska jag kalasa upp imorgon kväll då R ska ut på roligheter. Nej, nu blev ju klockan massor. Gonatt med er! 



2 kommentarer:

  1. Jag vill också shoppa på Gekås! Se vad hypen är om liksom.
    Och är det ananas på pizzan?? Och ser jag bea i bakgrunden?! Ärligt. SÅ.JÄKLA.AVUNDSJUK!!!
    Drömde om just detta i natt & skulle väl kunna hugga av en arm för svenne-pizza. Jag som tycker det är ganska äckligt vanligtvis, haha.
    KRAM vännen

    SvaraRadera
  2. Haha, Gekås är väldigt roligt! Allt du kan tänka dig under samma tak, till bra priser :-) Men i måttlig mängd, typ 2 ggr/år räcker fint för mig!

    Haha, det är inte ofta jag blir sugen på pizza heller men nu var det länge sedan och smakade riktigt gott! Japp, ananas älskar jag på pizzan. Men det är nog Roberts kebabsås du ser på bilden, nån bea hade vi inte. Men det är jäkligt gott på får jag hålla med om! :-) Kram på dig vännen och hoppas du får stillat ditt sug efter pizza :-)

    SvaraRadera