Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 19 mars 2014

Onsdag

Idag har jag jobbat efter två dagars vab. Efter sista lägesuppdatering har T varit som vanligt. Hon åt riktigt bra redan på eftermiddagen i måndags, först pannkaka som jag skrev och senare på kvällen fiskbullar. Idag har hon varit hos farmor och haft det gött. De hade varit i affären, på Apoteket och var i full färd att leka Festival när jag kom dit. Jag tyckte det var skönt att komma tillbaka till jobbet igen, vi blev bjudna på frukost och det är lyxigt! Dessutom rusade en kollega in och gav mig världens kram innan jag ens fått av mig jackan, haha :-) 
Har inte bestämt hur vi gör med T imorgon. Hade tänkt låta henne gå till förskolan då det gått de obligatoriska 48 timmarna sen sista kräkningen men blir ändå osäker. Man vill ju inte starta en epidemi bland 3-åringar... Svåra beslut! 

Igår valde hon kläder själv här hemma och det blev en kalasklänning (som hon hade när Jukkis & Carro gifte sig). Den blev full i isglass & matfläckar men hon var nöjd ändå. Så här lugnt & skönt hade jag det igår när jag vabbade: 


Helt plötsligt hade hon klättrat upp på mina axlar (bortse från fett hår och stripig lugg). Ja, det är ett heltidsjobb att vabba alltså... 

Denna klänningen är så fin! Hoppas aldrig hon växer ur den ;-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar