Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 9 mars 2014

En kalas söndag

Idag var det faktiskt varit ganska späckat schema. Vi började med dansen imorse. Det verkade som Thea tyckte det var kul även denna gången även om 45 min kanske är på gränsen för vad hon klarar av. Sen stack vi hem för lunch och lite uppfräschning innan det var dags att åka till Alingsås för att fira Sannas 21-års dag. Mycket gott fika och väldigt trevligt sällskap, även om vi fick åka lite tidigare då R skulle iväg på match. Hemma igen stack jag & Thea iväg på en cykeltur direkt. 4H hade tyvärr hunnit stänga för dagen men det blev stora lekplatsen med mycket gunga, lite rutschkana & ett äpple på bänken. Efter middagen kom Valter & Carro förbi på lite lek och en helt utmattad tjej somnade efter 3 min Alfons, innan klockan slagit 20. Jag bestämde mig precis för att det blir cykelpremiär till jobbet imorgon. Hade tänkt att vänta till tisdag då det ska regna imorn, men jag väljer att lita på meterologerna som påstår att det bara ska regna runt lunch. Vi får väl se... Ska hur som helst bli skönt att slippa bussen imorgon. Hatar att åka samtidigt som 5311 st skolbarn, vilket jag gör de dagar jag lämnar T. Panik får jag på den trånga bussen!! 

Det finaste som finns <3 

3 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig fika igår!
    Jag är så avis på er som kan cykla till jobbet!
    Hoppas du klarar dig från regnet.
    Själv sitter jag på soffan med skolboken hela denna dag.

    Kram vännen

    SvaraRadera
  2. Skönt att kunna börja cykla! ÄLSKADE att cykla till jobbet. Sådan frihet. Saknar det verkligen!

    Är så avundsjuk på barndans-klasser. Vill såå gärna att August skulle börja på en men det finns bara ballett från 3 år?! Så jäkla dumt.

    SvaraRadera
  3. Carro: Tack själv :) Alltid lika trevligt! Ja, det är skönt att ha cykelavstånd! Hoppas pluggandet gick bra och att du hann med allt du behövde! Kram kram!

    Jenny: Just ja, det minns jag att du gjorde i NY! Det är en frihet och framför allt en stund att rensa huvudet efter dagen (eller vakna till på morgonen). Jag gillar't!
    Nej va trist att det bara finns balett :( Denna dansgruppen är toppen! En del är lite mer "styrd" med rörelser att göra och sen blir det lite friare då barnen får dansa hur de vill, med en färgglad sjal som extra skojighet :) hoppas det ploppar upp nån rolig danskurs till August! Kram kram!

    SvaraRadera