Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 6 juli 2012

Semester

Nu har jag gått på semester! Härligt! Den började bra trots hällregn. Robert är iväg på Afterwork idag och jag skulle fått inviga semestern själv. Men så ringde mamma imorse och frågade om de kunde komma idag istället för imorn. Det regnade lika mycket i Falsterbo där de var och semestrade så de kunde lika gärna bege sig hemåt. Nu så har jag sällskap! Mycket trevligt! Nu sover lilla T så jag ska smyga ner och göra dem sällskap i nya soffan :-)

Denna syn behöver jag inte gå ifrån på tre veckor nu. Ljuvligt! <3

2 kommentarer:

  1. Fin bild. Exakt den pyjamasen har W haft oxå :-) Skönt för dej/er med semester nu! Hoppas det blir lite semester väder och njut nu. Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja de var så söta imorse så jag var tvungen att ta en bild. Det är Ines gamla pyjamas, Thea har fått så många pyjamasar av henne så vi slipper köpa nytt :-) Den perfekt när det är varmt som nu! Tack, ska verkligen ta vara på dessa tre veckor! Kram

      Radera