Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 4 juli 2012

Hängt med lillan

Förkylningen blev min överman så idag fick jag stanna hemma från jobbet. Förkylningar, stora som små, tar alltid styggt på mina öron. Även bihålorna ibland. Förmiddagen var väldigt jobbig men efter lunch började det lätta lite och locket i örat släppte vilket brukar vara ett gott tecken. Så imorn blir det jobb igen. Nästsista dagen innan semester. Så idag har jag hängt med familjen hela dagen. Mest varit inne trots kanonväder. Men man är inte så sugen på utomhus när man är krasslig. Nu sitter vi på altan i alla fall och njuter när det blivit lite svalare. T plockar med småsten. R är iväg och hjälper Mindy med en hylla hon ska köpa och när han kommer hem ska vi äta korv med bröd. Inte sugen på mat alls, men korv med bröd kändes fint idag!

2 kommentarer:

  1. Tack för lånet av morbror och bilen som va som gjord för att köra min "nya" byrå. Kommer förbi och provligger nya soffan nån dag. Krya på dig!

    SvaraRadera