Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 7 juli 2012

Anno 2003

När jag bytte plånbok tog jag mig en titt på mitt körkort. Där var jag, 2003. 19 år gammal, ung och ovetande om hur lite jag egentligen visste om livet. För några månader sedan fick R hem papper om att det var dags att förnya körkortet. Man blir liksom lite chockad, 10 år... Va fort det går. Och i år firar vi 11 år tillsammans. Nästa år är det min tur att förnya kortet, och det kanske vore dags. Tycker jag ser lite butter ut, borde jag inte vara sprudlande glad eftersom jag klarat kortet?! ;-) (Jag vet att man inte får le på dessa kort, jag bara skojade!)

Ursäkt halvtaskig bild men jag ville inte dela med mig av alla personuppgifter som står där... :-)

3 kommentarer:

  1. Ja tiden flyger iväg! Tänk att vi har varit vänner i snart 10 år! Och vad roligt vi har haft den tiden! :)
    Mesigt att du inte visade dina personuppgifter tycker jag ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är verkligen galet hur fort tiden går. 10 år... Herregud! Ja, roligt har vi verkligen haft. Alla Singstar-kvällar, alla roliga resor, utflykter m.m. Tack för 10 roliga år :-)
      Haha, då kanske nån försöker stjäla min identitet! :-D Kram

      Radera
  2. Tack själv fina du!
    Kram

    SvaraRadera