Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 5 augusti 2015

Utflykt med heeeela gänget ;-)

Idag gav vi oss iväg på första gemensamma utflykten med grannarna sedan alla bebisar kom med i matchen. Från att vara 6 st som åker på utflykt är vi numera 9st!! My god! Men det gick fint! Vi kom iväg strax efter utsatt tid och alla var med, haha! Ebbe, Joel & Tage skötte sig fint i vagnarna. Matchade oss med att bli hungriga precis efter vi käkat vår egen lunch så det blev inte 500 matstopp längs vägen heller. Thea var lite sur av och till, vilket hon ofta är när vi är iväg av någon anledning. Men mest tyckte jag alla var glada och saker & ting flöt på. Vi hade tagit med köttbullemacka som lunch och det var perfekt att bara plocka fram något som kunde ätas direkt. Tidigare har vi ju grillat korv men det kändes för meckigt så detta upplägg blev toppen! Imorgon ska Thea till farmor och R ska en sväng till jobbet så jag tänkte nog ge mig ut på en långpromenad. Det är svårt att söva två bebisar samtidigt när man är hemma och de blir trötta samtidigt (förmiddagen är dock lättare än kvällen som kan bli lite gnällig). Så jag lär väl promenera de timmarna T är på förskolan sen. Smal & fit jag kommer bli! ;-) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar