Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 20 augusti 2015

Hej!!


Ja förlåt frånvaron. Robert har börjat jobbat och dagarna har gått i ett. Mamma & jag har jobbat bra i veckan, jisses vilket bra team vi är! Men va slitsam det är. Gråter inte den ena så är det den andra. Thea är ett litet trotsigt monster som säger Nix pix till allt, allt, allt. Det är sjukt varmt ute och alla blir påverkade av detta. Jag har tyckt att övriga sommaren varit toppen, bra temperatur även om det såklart inte varit kul med regn & blåst. Detta vill jag bara ska ta slut nu, välkommen hösten! Pojkarna är lättast att söva i vagnen men de vaknar fort och vagnen får absolut inte stanna. Så jag har promenerat. Och min kropp är långt ifrån återställd. Ryggen & höfterna är inte som de ska så jag är minst sagt slut. Men nu är det mammas sista kväll (hon kommer dock tillbaka nästa veckan igen...), pojkarna sover och jag har målat naglarna med superfint lack jag lånat av grannen. Känner att lite krafter börjar återkomma. Nu ska jag fortsätta dricka mitt vin. 


Ost, kex & vin. Mamma & jag hade myskväll häromkvällen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar