Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 9 augusti 2015

Dagsform

Livet som 3-barnsföräldrar är som livet alltid är, en berg & dalbana. Jobbigast just nu är att pojkarna sover dåligt på dagarna. Korta stunder, duttar här och där men det är svårt att få till längre sovperioder. Det blir många vändor i vagnen men det är det lättaste sättet. Dock vaknar de även där efter 20-25 min. Imorgon blir de 6 veckor och om 1 vecka börjar Robert jobba igen. Yikes! Jag har dock bett min älskade mamma komma hit och hjälpa mig. Hon gick i pension nu i sommar och finns tillgänglig! En ynnest och något jag verkligen uppskattar. Med handen på hjärtat vet jag inte om jag klarat av det själv på måndag om hon inte kommit. Jag hade såklart överlevt dagen men i vilket skick? Det är riktigt tufft när båda gråter samtidigt och man är ensam. Som tur är kommer gnället & oron oftast på sena eftermiddagen & kvällen då vi oftast är två. 

Igår hade jag & min make varit tillsammans i 14 år. Tänk att vi hittade varann redan som 17-åringar <3 
Jag älskar dig - mer än igår, mindre än imorgon. 


Avskavt nagellack och torra händer... Men nu passar den igen. Min fina vigselring. Roberts fru 23/8-2014 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar