Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 29 augusti 2015

Torkan...

Ja egentligen har jag väl inte bloggtorka, dock händer det inte överdrivet mycket i mitt liv just nu. Eller, det händer saker precis hela tiden. Men det handlar mest om blöjbyten, om bebisar ätit upp eller inte, att tjafsa på 4-åringen och försöka komma i tid till förskolan. Jag har ju haft eminent hjälp av min mamma i två veckor men nu är det dags att stå på egna ben. På måndag börjar allvaret, första hela dagen på egen hand. För att göra det spännande har jag återbesök hos min barnmorska och BVC-tid för killarna. De ligger dock på samma ställe och jag fick tider i anslutning så det ska nog gå vägen. Thea är hos sin farmor så eldprovet kommer på tisdagen när jag själv ska rodda 3 barn och framför allt se till att de alla är mätta & belåtna innan vi lämnar hemmet. Jag har en känsla av att det kommer bli svettigt men det handlar om att förbereda så mycket som möjligt. Tänker lägga fram kläder till T, fixa frukostmackor kvällen innan, ladda kaffebryggaren m.m. Och gå upp i tid. Jodå, det ska allt gå bra. Och jag vet ju att ni är många som håller tummarna gör mig! ;-) 


Vagga bebis i vagnen med tvätt i famnen - ajjemän, inga problem!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar