Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 11 augusti 2015

Besök

Idag packade jag in grabbarna i bilen och rattade till jobbet för att hälsa på. Tänkte passa på denna veckan när bilen fortfarande finns tillgänglig. Det var jättekul att vara tillbaka. Tittade till mitt lilla krypin som stod i princip orört. Känns som en annan tid när man satt där, i mitten av maj gjorde jag min sista dag. När man är där längtar man tillbaka lite grann, även om jag är väldigt inställd på min ledighet oxå. Utöver att det var kul att vara där igen fick jag dessutom så himla fina presenter. 


Ett klosståg & en klosslastbil, pop-mössor och tofflor med ugglor & elefanter på. Tusen tack, blev såååå glad! <3 


Sen även detta roliga kortet, haha :-) 


Bästa arbetskamraterna, helt underbara <3 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar