Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 28 augusti 2013

Sing a long

Om det är något Thea är insnöad på just nu så är det Stadens hjältar. En app med ca 15 min långa filmer om just Stadens hjältar. Bella Brandbil, Palle Polis, Post Pelle, Olyckskorpen med flera. För tillfället vill hon gärna se samma avsnitt hela tiden. I detta avsnitt sjungs det en sång och i denna sång älskar hon att sjunga med. Hon skrålar på allt hon kan, försökte filma henne igår men det blev såklart inte så bra. Hjärtat smälter verkligen när hennes mjuka, ljusa röst sjunger "Väääään, du är min väääään. För aaaaalltid tillsammans..." Gulle! 


7 kommentarer:

  1. Så gulligt! Mi lilla kna inte sjunga än men hon blir helt till sig av "babblarna". gulligt!

    SvaraRadera
  2. Carro: Hon e så go!!

    Sara: Va sött! Thea gillar också babblarna mycket! :)

    SvaraRadera
  3. Pöss Pöss till gullungen! ❤
    Moster L8

    SvaraRadera
  4. Pöss tillbaka, faster L8!

    SvaraRadera
  5. Tänk att jag alltid skriver/säger moster.....😳
    Bra att du rättar mig, kanske lär mig så småningom....😊

    SvaraRadera
  6. Haha, men det gör inget. Eftersom du oftare står på min sida än på din lillebrors så är du godkänd både som faster & moster ;)

    SvaraRadera