Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 15 augusti 2013

Kulturkalas

Idag har vi varit barnlediga eftersom T hade sin dag hos farmor idag istället för igår som hon brukar. Vi rensade ur förråd & garderober. Hittade TONVIS med Theas gamla kläder. Mest skit helt ärligt. Slitna gamla bodies m.m men ett å annat guldkorn. En del har jag/ska jag lägga ut på Tradera, en kasse med sånt som fortfarande var fräscht och fint samlade jag ihop till Molly och 4 påsar stoppade vi i klädinsamlingen på återvinningsstationen. Tråkigt att göra men så skönt när det är ur världen! Eftersom klockan bara var lunch stack vi i till Göteborgs Kulturkalas och såg oss omkring. R åt Langos och jag Churros. Smarrigt! Nu blir det kaffe hos svärföräldrarna så det är bäst jag släpper telefonen och är social nu. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar