Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 21 augusti 2013

Orka

Denna veckan har verkligen påmint om tiden när jag var hemma med Thea. Det var en härlig tid på många sätt men visst är det tufft! Va trött man kan bli av att vara själv med en 2-åring hela dagen. Det är lite stökigt hemma så en lättare städning hade inte alls suttit fel och planen var att jag skulle dammsuga när hon sov middag. Tror ni det blev av? Icke! Jag dog i soffan med en mugg kaffe och tittade på gårdagens premiär av Svenska Hollywoodfruar på play. Denna veckan har dock varit extra tuff då R tränat både igår & i måndags. Han är hemma från jobbet typ 17.15, hinner käka och plocka undan all disk innan han sticker igen. Bad & läggning efter en hel dag full med aktiviteter gör en trött får jag säga. Och han tränar idag igen... Men det är bara att ta sig i kragen och göra det. Imorgon är det ingen träning och jag längtar. Igår somnade hon inte förrän kl 21 till på köpet (ja, den sena luren i vagnen var boven såklart). Nä, nu ska jag sluta med min klagosång och ta tag i vår eftermiddag. T får bestämma vad vi ska göra så vi går säkert ut å åker bobbycar (hon har slitit ner sina skor helt då hon åker gatan fram och tillbaka, fram och tillbaka...) 


Bild från biblioteket igår. Skulle till Apoteket som ligger på andra sidan gatan men tösen pep in till bibblan snabbt som attan så det var bara att hänga på... :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar