Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 9 augusti 2013

Känner mig gammal

Häromdagen var jag på Trafikverket för att förnya mitt körkort. Bara vetskapen att man haft körkort i 10 år gör att man känner sig gammal. Men får säga att det var sjukt smidigt att förnya det där. Man gick bara till en fotoautomat och tog kort tills man kände sig nöjd. Skönt att få ta kort ifred, dock hade jag en gammal gubbe bakom mig större delen av fotograferingen. Han fattade inte hur maskinen fungerade och ville kolla hur jag gjorde... Efter 7-8 bilder blev jag nöjd i alla fall (eller hyfsat nöjd...). 


Så här kände jag mig i det hemska ljuset i automaten. 

Men egentligen är jag ju så här vacker


Skönt!!! 

För övrigt kände jag mig ännu äldre igår när min älskade sambo & jag firade 12 år tillsammans. Men det har varit 12 förbaskat fina år, annat kan jag inte säga! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar