Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 19 augusti 2013

En dag full av lek

Nu börjar vardagen göra sig påmind igen. R började jobba idag så T & jag har haft dagen för oss själva. Vi började med att gå över till grannarna för att Thea & Valter skulle få busa av sig lite. Barnen var det fullt ös på som vanligt och vi käkade lunch & drack kaffe. Efter en ganska kort middagslur gick vi ut i det fina vädret. Eftersom det var studiedag och alla förskolor/skolor var stängda var alla gatans barn ute och lekte. Så kul att se dem tillsammans, de leker så bra ihop och man får verkligen ta tillvara på årstiden. Under vintern ses man ju knappt alls. Vi var ute närmare 2 timmar vilket märktes på damen när det var läggdags sen. Imorgon ska vi till nya förskolan på ett introduktionsmöte, men det är först efter lunch så på förmiddagen blir det ett besök på Öppna förskolan med en gammal vän från föräldragruppen. Ska bli väldigt trevligt, har inte varit på ÖF på jag vet inte hur länge! 


Avslutar med en bild från min pallkrage. Mina smultron blommade så sent så jag trodde inte det skulle bli nåt alls. Men här har vi dem äntligen, snart mogna! Vilka giganter, eller hur?! (Flera stycken är sådär bautastora)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar