Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 27 augusti 2013

En present till mig själv

Två dagar har jobbats och det har varit lite förvirrat men nu är jag i princip tillbaka i gamla banor igen! Skönt att komma tillbaka med ny energi, jag har verkligen inte tänkt på jobbet en sekund under dessa fyra veckor så det är kul att vara igång igen. Älskar att ha ett jobb som inte skapar någon som helst ångest när det är dags att börja igen efter semestern! 

Idag när jag kom hem väntade Glossyboxen i brevlådan och det var en riktig höjdare! 

 
Skitdåligt ljus så det syns inte speciellt bra men den innehöll följande: Redken shampo&balsam\\Bodybutter\\Ögonskugga\\Eyeliner\\nagellack.

Enda jag är lite tveksam till är färgen på nagellacket. Ska såklart testa det, men jag vet inte... :-) 


2 kommentarer:

  1. Tänk vilket bra påhitt den här glossybox!en är! Som julafton varje gång den kommer :-).
    Nagelacket kan nog bli rätt snyggt faktiskt! Lite höst/vinterfärg.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Carro: ja, det är det bästa jag unnat mig på väldigt länge! Jo, det är helt klart en höstfärg och jag ska ge det en chans :)

    SvaraRadera