Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 22 augusti 2013

Lite mer effektiv

Får ändå ge mig själv lite cred för den här dagen. Tvättat hela tvättkorgen och städat huset. Klart godkänt. I övrigt har det varit sommar idag! Vilket väder! Soligt & riktigt varmt. Efter 1 timme på förskolan blev det en stund i lekparken, middagslur och sedan massor med bus ute. Hon är så himla go & rolig min lilla tjej! Säger så tokiga saker jämt så man inte kan låta bli att skratta. Idag blev hon så glad när hennes pappa kom hem från jobbet. De busade och hon tjöt av skratt. Märks att hon saknat honom denna veckan. 

Nu är det kväll och gott att sitta i soffan. Negativt dock att patronen i Sodastreamen är slut och att jag sett klart alla avsnitt av första säsongen Homeland och inte får ordning på säsong 2. Men ska ej klaga. Gonatt! 



2 kommentarer:

  1. Bästa känslan då tvätten är tvättad, huset är städat & helgen knackar på dörren. Love it!
    Trist med bubbelvattnet dock. Jag klarar mig inte utan vår ;)
    Och!! Vi ska börja se Homeland denna helgen. Woop Woop!

    SvaraRadera
  2. Ja det är en oslagbar känsla faktiskt :-) Då kan man slappna av! Yeeay, det gör ni helt rätt i! Sååå bra! Kram kram

    SvaraRadera