Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 7 oktober 2015

Onsdag

Dagarna springer på. Grabbarna är inne i en period där de sover mycket och visst gör det att mina dagar går lite smidigare. Måndagen var ett undantag då de var lite svårsövda men annars har det blivit långa sovpass för dem båda. Joel har i skivande stund sovit i över 3 timmar, med ett litet avbrott då jag tog upp honom en stund när han vaknade efter 1,5 h och såg så pigg ut. Fick dock lägga honom snabbt igen då han bara gnällde. Är inte van vid barn som sover på dagen då Thea aldrig gjorde det utan en stor kamp oss emellan. Jag är tacksam så länge det varar :-) Här har vi Ebbe igår, haha! 


Nu är verkligen hösten här. Alla vackra löv och lite kyligare vindar. Känns ovant att bylsa på alla så mycket kläder på morgonen. Vantar & mössa var ju en evighet sen man behövde fundera över. Men väldigt mysigt, hösten är en härlig period om man slipper regn vilket vi hittills varit hyfsat förskonade från. Hoppas det fortsätter så. Jag ser fram emot långa höstpromenader om jag kan få ordning på min fot. Misstänker hälsporre och har bokat en tid nu för att se om det är det och vad jag kan få för hjälp. Efter promenad i måndags hade jag svårt att gå på hela dagen igår och känner fortfarande av det idag. Inte kul alls :-( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar