Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 11 oktober 2015

Nu kör vi!

Under graviditeten gick jag upp ca 26 kg och 23 av dessa försvann snabbt och utan att jag egentligen gjorde nånting. Men sen tog det stopp och eftersom jag känner att jag har mer än 3 kg att tappa så har jag gått med i Viktväktarna igen. Problemet för mig är sötsaker. Godis, fika, glass m.m. Och mackor!! Jag älskar bröd & mackor. Med ost, med ägg, med skinka, med leverpastej - allt! Var med i VV för många år sedan och tappade över 20 kg. Fick massor av bra matvanor men tyvärr försvann det där tänket med tiden och kilona kom tillbaka. Nu hoppas jag på samma motivation igen. Rätt mat tillsammans med motion får bli nyckeln till ett hälsosammare liv. Köpte ett promenadband på Blocket idag så jag kan gå även under mörka vinterkvällar om jag inte kommit ut under dagen. Och om det står och samlar damm har jag inte lagt en förmögenhet på det i alla fall. Det jag gillar med VV är att allt är tillåtet och deras nya system känns jättebra! Imorgon är det vägning och jag lovar att ni får följa med! Har som mål att gå ner 21kg. Har dock inte satt någon tidsram utan det får ta den tid det tar. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar