Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 19 oktober 2015

Första invägningen

Jag började med Viktväktarna förra lördagen och måndagar i min vägningsdag. Vägde mig förra måndagen oxå såklart men eftersom jag bara hållit på 2 dagar då skrev jag inget här om det. Nu kör vi vecka 1.

Invägning vecka 1: -2,4 kg
Viktnedgång totalt: -2,5 kg

Det som är så bra med VV är att jag inte känt mig speciellt begränsad i kosten. Jag har ätit glass vid flera tillfällen denna vecka och tagit nån liten kaka när det vankats fika. Men stannat vid 1 kaka och när jag äter glass är det ca 1-1 1/2 dl åt gången och bara om jag har points kvar när jag ätit mig mätt på bra mat. Nya pointssystemet känns generöst och jag har flera ggr haft points kvar när dagen är slut. Det finns dessutom en veckobonus med points som man kan fördela fritt över veckan och de har jag knappt rört alls. Vi får se hur nästa vecka går, spännande! 


Tacofredag! 

6 kommentarer:

  1. Wow!! Bra jobbat.. / Tsi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Får hoppas det fortsätter neråt, vet ej att det går fort precis i början.

      Radera
    2. Haha! *vet JU ska det stå :-)

      Radera