Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 15 oktober 2015

Den där lilla grejen...

I alla förhållanden finns det ju saker man stör sig på. De där småsakerna. Alla människor har nog grejer de gör som man själv vet att den andre stör sig på men det sker liksom ändå. Jag är t.ex. expert på att låta flärpen som blir när man öppnar ett yoghurtpaket ligga kvar på diskbänken istället för att slänga den direkt i papperskorgen. Robert stör ihjäl sig på detta. Eller om jag gjort en macka så är det inte alltid jag lägger in smörkniven & osthyveln i diskmaskinen direkt "Jag kanske känner för en macka till" brukar jag tänka och sen glömmer jag bort. Så ser R detta och blir irriterad. Inte alls konstigt. Jag jobbar varje dag med att försöka få bort detta beteende. Men vissa saker sitter hårt inne ;-) Vad har ni/er partner för egenheter som leder till irritation? Försöker ni "jobba bort" dessa eller tycker ni de hör till ett förhållande? 

Det här stör jag mig på. Bl.a. ;-) 


Det finns värre exempel, men när jag såg detta häromdagen var jag tvungen att fota. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar