Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 27 juni 2015

Jag orkade faktiskt göra något!!

Igår stannade T hemma från förskolan så åkte hon, jag, Carro & Valter till Sjöfartsmuseet! Jag hade mina tvivel om jag skulle orka men det gick bra! Hade ont men annat hade jag inte räknat med och vi stannade sådär lagom länge, en knapp timme. Barnen tyckte det var jättekul och det är ju huvudsaken! Sen blev det yoghurtglass till barnens ännu större lycka :-) 


Theas kusiner från Stockholm är på besök och gissa om hon är glad! Hon älskar att leka med dem alla tre och igår var de en sväng till Liseberg. R kunde sluta lite tidigare så han tog med sig henne och mötte upp dem senare på eftermiddagen. Liseberg är ju ungefär det bästa som finns och speciellt med kusinerna. Sen fick hon sova över med dem hos farmor och farfar, kan det bli bättre?! Idag ska gänget till Universeum och jag & R passar på att slappa här hemma. Jätteskönt att hon äntligen vågar göra rolig saker utan att nån av oss är med, det har det inte varit tal om innan. Jättekul!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar