Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 3 juli 2015

Fem i familjen

Ja, som ni alla nog vet har grabbarna gjort entré i vårt liv och det lär ju aldrig bli sig likt igen. Två fina, gosiga, mysiga grabbar. Spädbarnstiden är väl inte direkt min favorit men får ändå säga att det varit väldigt mycket mer mys & gos än skrik & gråt. Sen är det ju långt ifrån samma sak att bli förälder för andra gången kontra när första barnet kom. Ska försöka uppdatera mer och återkommer självklart med en förlossningsberättelse inom kort. Lite kort info kan jag ju dock bjuda på: 

Tvilling 1 föddes 29/6 kl 12.48. Vägde 3260 gr och var 50 cm lång. Tvilling 2 föddes kl 13.31, vägde 3904 gr & mätte 53 cm. 

Två fullstora bebisar helt enkelt. I samma mage. Nej, det går inte riktigt att ta in... 


På väg hem från BB igår. Godingarna med presenter som storasyster köpt. 

4 kommentarer:

  1. Åh.. Stort grattis! Ville kämpe du är! Antar att storasyster är rätt nöjd :) skönt att det är mkt mys på schemat, bra grabbar det där :) grattis till hela familjen från oss! ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, jag kan själv inte fatta att kroppen klarar av något sådant. Varken graviditeten eller förlossningen. Jag hade verkligen världens bästa stöd i Robert & barnmorskan. Bebismys är ju bland det bästa som finns <3 Storasyster är nog stoltast i världen :-) Kram!

      Radera
  2. Tack <3 Jag fattar själv inte hur det gick till...

    SvaraRadera