Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 5 juli 2015

Livet hemma

Det är skönt att ha kommit hem och att vi börjar få lite rutin på tillvaron. Efter att natten till lördag var ett enda stort kaos med två superledsna bebisar som skrek om vartannat från 02 till 06 var vi rätt slut. Insåg att ingen av dem gjort nummer 2 och att magont troligtvis var boven i dramat. Började droppa i någon droppe matolja i ersättningen (jag ammar inte) och köpte även en annan ersättning som ska vara snällare mot magen (det var den jag ville köpt hem från början men den fanns inte när R handlade så vi fick köpa en annan) och igår kväll gjorde de båda ifrån sig äntligen. Det gjorde att känslan inför natten var betydligt bättre och inatt sov de exemplariskt! Vaknade av sig själva en stund innan matdags och somnade om bredvid varann i babynestet utan att jag & R behövde göra nåt. Och idag känner jag igen våra mysiga killar igen! Så skönt! Just nu sover Ebbe (tvilling 2, den stora till höger :-)) bredvid mig & Thea i soffan och Joel sover i vagnen. På altan. Godingar! 


Mysbild från BB. 



4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack! Så himla svårt att hitta två namn vi båda gillar men detta blev toppen!

      Radera
  2. Åh va skönt att höra att bytet och oljan hjälpt! Ja vet känslan med uteblivet nr 2����
    Stor kram dom är så fina Era killar�� kram Cornelia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det verkar fungera! Hoppas hoppas att det håller i sig!! Tack för tipsen! Haha, tänk att man kan bli sä glas av lite bajs :-) Stora kramar!

      Radera