Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 21 juli 2015

Min stora tjej!

Till vår stora lycka vågar Thea äntligen göra lite saker utan mig eller pappa. Vi har försökt få henne att följa med en kompis hem för lekdejt ett tag nu, utan framgång och självklart ska man inte truga & fortsätta tjata när hon inte vill. Men för hennes egen skull har vi fortsatt fråga. Just för att vi inte kan vara så roliga just nu när vi har två små bebisar hemma. För att hon ska få möjlighet att göra roliga grejer är kompisar guld värt. Och för ett tag sedan vände det. Nu vågar hon mer & mer. Hon följde med grannarna till Slottsskogen förra veckan, hon har varit hos en förskolekompis och lekt och just nu är hon hemma hos en annan kompis från föris. Vi gick dit tillsammans då hon var lite osäker. Jag stannade en bra stund och när de var varma i kläderna sa jag att jag var tvungen att gå hem men att hon gärna fick stanna lite, vilket hon gladeligen gjorde. Så härligt! Jag är stolt & glad för hennes skull, det märks att hon växer för varje gång och att hon har så himla roligt. Så oerhört glad att det finns så många som vill hjälpa till och göra roliga saker med vår tjej! 


En rälig groda från igår... :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar