Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 14 juli 2015

Tell it like it is

Jag läste en intervju med Camilla Läckberg en gång. Många som har åsikter om henne men jag erkänner gärna att jag gillar kvinnan. Följer henne på Instagram och får känslan av att hon verkligen är sig själv. Hon är löjligt kär i sin kille och hymlar inte med det t.ex. Oj, nu gled jag in på ett sidospår. I intervjun så berättade hon i alla fall att hon inte tycker att föräldraskapet är speciellt roligt innan barnen blir ungefär 2 år. Och alltså, jag måste faktiskt hålla med. Kanske är 2 år lite att ta i, men den här första tiden som vi befinner oss i nu är verkligen inte min favorit. Än så länge sover & äter killarna jättebra och vi har inga större problem. Ebbe har lite magproblem men det är inget som suger speciellt mycket energi förutom den korta stunden när han ska bajsa och får ont, då är det ju såklart jobbigt. Men resten, att allt bara handlar om mat & sömn. Hur kul är det? Nej, om några månader blir det kul, när man får respons, ett leende eller t.o.m. ett skratt. Just nu - not so fun. Men man ska ju ta sig igenom den här tiden oxå, och får ändå säga att det är skönt att luta sig på tanken att vi inte kommer göra det här igen. Detta är sista bebistiden för oss, och samtidigt som jag tycker det är skönt så gör den tanken även att jag passar på att njuta lite extra av bebisdoft & bebisgos. För visst är det mysigt också, det ska jag inte sticka under stolen med. 


Världens bästa pappa med killarna i Slottsskogen idag. Mina fina killar <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar