Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 6 juni 2015

Ljuset i tunneln?

Kan det vara så att vi faktiskt börjar se ljuset nu? Köket är så gott som klart. Vi har ett skötbord & ett nytt städskåp i badrummet på ovanvåningen. Det som återstår är en del detaljer i köket & en bänkskiva som ska monteras i badrummet härnere så det kan läggas en skötbädd + korgar till blöjor & annat på. Sen är det bara pojkarnas rum kvar, Hahaha!! Vi har inte orkat ta tag i det och det är ju heller ingen panik. Spjälsäng har vi, den ska bara sättas ihop igen och till en början får de dela. Sen kommer vi köpa en till så de har varsin. Visst kan man önska att rummet skulle stå färdigt men jag tappade ork & lust då rummet är väldigt litet och jag inte har en aning om hur jag ska inreda för att allt ska få plats. Nej, det tänker jag inte prioritera just nu. 

Nu på eftermiddagen hämtade vi hem Thea som sovit hos farmor & farfar inatt. Länge sen sist och Rs syster tog examen igår från högskolan så vi åkte hem till henne på lite firande. Kul att komma ut och träffa släkt & vänner, även om folk tittar på mig som något slags utställningsdjur. Gärna lägger de huvudet på sne också och säger nåt i stil med: "ja, nu måste det vara riktigt tungt" eller "Stackars dig, det där ser inte lätt ut". Ja, man får ju inte vara rädd för uppmärksamhet när man ska bli tvillingförälder. Uppmärksamheten följer liksom med på köpet och i tisdags på Theas sommaravslutning på föris pratade jag nonstop med någon ungefär hela tiden då ryktet gått... 

Vecka 36+5 idag. Välkomna till oss när ni vill nu grabbarna! 


V36 med Thea. 


Helt olika form på magen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar