Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 2 juni 2015

Nått ett mål!

Igår blev det första juni! Det märks definitivt inte på vädret, fy va äckligt det varit idag. Regn & blåst. Så mysigt!! Förutom att det var min brorsons 10:e födelsedag så var det även mitt mål med denna graviditet. Att ta mig till måndagen den 1:e juni, 36 hela veckor gångna vilket betyder att bebisarna är helt klara därinne. De kan liksom komma när de vill fr.o.m. nu. Det känns lite underligt men samtidigt är det en stor lättnad! Ja, vi får se när de tycker det är dags. Jag kan ju känna att inom 2 veckor får det gärna hända något, annars kommer jag nog inte kunna gå i slutet. Var hos min barnmorska idag och vi pratade lite förlossning. Med oss under förlossningen kommer vi ha 1 läkare, 2 barnmorskor (och ev någon barnmorske-student) plus en undersköterska. Haha, det kommer vara så mycket folk därinne så jag inte vet om jag & R kommer få plats själva? ;-) Jaja, förstår ju att de måste hålla jätnkoll och det är ju såklart bra. Imorgon är det dags för sista tillväxtultraljudet och då blir det även lite planering beroende på hur de ligger. (Ettan har fortfarande huvudet neråt) Ska bli intressant vad som sägs! 


Orkade inte ställa mig upp för att ta en bild! I bakgrunden ser ni min nya skötväska. Samma modell som den hag lagt ut bild på tidigare men den svarta var helt omöjlig att få tag i så det blev en randig. Jag är ändå nöjd, den verkar väldigt rymlig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar