Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 13 juni 2015

Sol ute, sol inne...

Inte så mycket sol i sinne... Nä, usch vilken deppdag detta blev då. Trodde ev att grabbarna var på gång igår kväll men det verkade vara ett falskt alarm. Så istället sitter jag här i soffan, där jag alltid sitter. Robert, Thea & grannarna är på Barnens flygdag med roligheter för barnen och jag hade ett tag en fundering på att följa med men fick inse att det aldrig skulle bli bra. Hade bara fått ont. Som jag alltid har. Det är så sjukt frustrerande att inte kunna göra nånting.
Känner mig helt handikappad. Och som världens tråkigaste mamma för Thea, som inte kan göra nåt. 

Och sen läser man om den där 17-åriga tjejen som nu hittats död. Fy fan, vart är världen på väg? Jag blir så rädd, kommer man våga låta sina barn göra nåt alls i framtiden? Nej, denna lördagen skiner solen men det känns allt annat än soligt här. 


Från häromdagen när en viss katt försökte mysa ner sig i mitt knä men det är ju lite svårt just nu... 

Uppdatering: varför inte göra dagen ännu bättre med lite ögonmigrän också? Ger upp snart!!!!! ;-( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar