Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 4 juni 2015

Ett litet projekt

Idag lyckades jag masa mig ur soffan och ta mig ut en sväng. Tog bussen till centrum, hämtade ut kläder jag beställt från H&M och vaggade sedan vidare till Apoteket. Behövde köpa medicin mot min fruktansvärda halsbränna och passade på att inhandla det sista till "bebis-Apoteket". Vi har ju det mesta redan men vissa produkter ville jag köpa igen som jag minns att jag gillade när T var liten. Bl.a. både kräm & badskum från Sebamed som var storfavoriter. Det var inte ofta jag behövde använda blöjkräm till T men när det behövdes hjälpte den hur bra som helst. Mitt närmaste apotek skulle ha serien men när jag kom dit hittade jag bara en ny serie i hyllan. Säkert jättebra men jag ville ju ha den andra... Började dock botanisera bland de nya grejerna men av en slump ser jag i ögonvrån att de har "utgående sortiment" för halva priset. Och där låg krämer & badmousse till halva priset! Jippie! Så jag slog till, jättenöjd :-) Sen unnade jag mig en mjukglass innan jag vaggade hem igen. Nu dags att ta sig till föris och hämta hem fisen! 


Sebamed protective diaper cream & Sebamed baby foam wash. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar