Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 31 augusti 2014

En bra helg

Söndagkväll igen då. En vecka som gifta. En finfin sådan :-) Helgen har varit fullspäckad, i fredags var det Afterwork med jobbet. Och vilket gäng det blev. 20 st hade sagt att de skulle komma förra vecka när vi bokade bord men vi bokade för 25 ifall några fler skulle ändra sig. Och det var bra tänkt för vi blev 24 st tillslut. En rolig kväll i gott sällskap, vi gick till Lagerhuset som jag varmt kan rekommendera. En mingeltallrik kostade 50:- och hellre betalar jag några kronor för aw-maten så man får nåt som går att äta. 

I lördags var jag, Carro & barnen på Alfons Åbergs kulturhus vilket såklart gick hem hos kidsen. Full rulle så Valter somnade på bussen hem sen, lilla godingen :-) 


Idag började dagen med att R körde ALS Icebukettchallenge på morgonen (han nominerade inte mig schysst nog ;-))


Efter den roliga starten åkte vi till Ikea.
Vi ska göra om Theas rum & även vårt gästrum så småningom. Kikade på bra förvaring och tror vi hittade det som kommer passa bäst i hennes rum. De två rummen är rätt små så man får liksom fundera & trixa lite för att få till det bra. Nej, nu tror jag det blir sängen för mig. Måndag imorgon... Gonatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar