Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 14 augusti 2014

Snart helg

Imorgon är det då fredag igen. Det finns en del att fixa inför bröllopet nästa helg (!!!!!) och jag hoppas vi får ordning på en hel del under helgen. Dryck ska införskaffas, grejer till dukningen, klänning & skor till Thea m.m. Dessutom ska vi hinna gå på kalas på söndag och även kanske vore fint att sitta ner & se en film nån kväll. Vi får väl se... :-) 

Min klänning har i alla fall äntligen kommit, den passade perfekt. Saknar nu underkjol (påväg) och skorna (de finns på posten att hämta ut vilket jag ska göra imorgon). Behöver en vecka på mig att gå in dem tror jag. Ja, det är svårt att fatta att jag snart är en gift kvinna. Fru Edwards, det är ju min mamma haha! (Nej ingen av oss byter namn. Jag är ingen Yao & Robert är ingen Edwards så vi kör på som vanligt). 

Är för övrigt helt inne på romantiska filmer just nu. Såg The Last song häromdagen, och även sett om Safe Haven för andra gången och idag fastnade jag framför The Lake House (typ 4:e gången jag ser den kanske?) som gick på femman. Åh så romantisk! Dessutom Keanu & Sandra, som en Speed-reunion med noll action och 100% romantik istället. Suck!!


2 kommentarer: